BEKS ÇORAP VE İÇ GİYİM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.; T.C. Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Kanun ve Mevzuatlarına, 2872 sayılı çevre kanunu ve tedarikçisi olduğumuz uluslararası markaların sosyal uygunluk ve çevre kurallarında (EK.2) belirtilen çevrenin korunması politikasına uymayı kabul ve taahhüt eder.
Amacımız; Bu politikanın amacı BEKS ÇORAP VE İÇ GİYİM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.; firmasında iç ve dış müşterilerimiz ile birlikte 3. Kişilerin de memnuniyetini sağlamak için gerekli gözetim ve inceleme sistemini belirlemek, bu faaliyetleri göz önüne alınarak çevreye duyarlı ve müşteri odaklı bir organizasyon olmayı hedeflemek, sorumlulukları tanımlamaktır.
Kapsam
Politikamız; çalışanlarımızı, müşterilerimizi, misafirlerimizi ve şirketimiz BEKS ÇORAP VE İÇ GİYİM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.; ile ilgili bütün konuları kapsamaktadır.
Sorumluluk ve Dağıtım
Bu politikanın hazırlanması, güncellenmesi ve ilgili birimlere/kişilere iletilmesi sorumluluğu, Şirket Sahibi / İnsan Kaynakları Müdürü/ İnsan Kaynakları Departmanı’ndadır.
İLETİŞİM ve UYGULAMA
BEKS ÇORAP VE İÇ GİYİM SANAYİ VE TİCARET A.Ş.; şirketi ile alakalı https://www.beks.com.tr/tr/iletisim/ üzerinden gelebilecek her türlü öneri, dilek, şikâyet ve geri bildirim Bilgi İşlem Departmanı Sorumlusu kontrolündeki sistemimizde toplanır. Sistem içerisinde toplanan öneri, dilek, şikayet ve geri bildirim günlük olarak kontrol edilir ve en geç 3 gün içerisinde Bilgi İşlem Departmanı Sorumlusu tarafından ilgili bölüm ve kişilere iletilecektir. İletilen formlara ilgili kişi ya da departman tarafından en geç 5 iş günü içerisinde cevap verilecektir. (0282) 736 30 00 nolu telefon numaramıza gelen çağrılar ise Santral Operatörü tarafından konusu öğrenilip sisteme girildikten hemen sonra ilgili departmana aktarılacaktır. Aktarılan görüşmeler ilgili departman tarafından yazılı olarak kayıt altına alınacak ve İnsan Kaynakları Departmanına iletilecektir. Konu ile ilgili öneri, dilek, şikayet ve geri bildirimin durumu İnsan Kaynakları Müdürü tarafından takip edilecektir.
KONTROL, GERİ BİLDİRİM ve İYİLEŞTİRME,
Gelen tüm öneri, dilek, şikayet ve geri bildirim İK Departmanı tarafından toplanıp, analiz edilip yıl sonunda yapılan Yönetimi Gözden Geçirme Toplantılarında gözden geçirilerek tekrar değerlendirilip iç denetim yapılır.